torstai 28. tammikuuta 2016

Baby Shower

Mun ihanat ystävät järkkäsivät mulle tossa marraskuun puolivälissä yllätys vauva kutsut.
Nää oli suunnitellut monta viikkoa etukäteen niitä ja sopinu päivän mikä sopis mahollisimman monelle. Toi mun ihanaakin ihanampi mies ollu ihan täysillä tyttöjen apuna kokoajan ja mukana järkkäämässä niitä. Ilman sitä eihän koko yllätys ois onnistunutkaan.
En ymmärrä kyllä miten se on osannu olla niin hiljaa niistä tai etten oo tajunnu mitää vaikka se on kokoajan tyttöjen kaa laittanu viestii.
Yllätys oli kyllä enemmän ku onnistunut!

Mun sisko ja sen poikaystävä tuli sinä viikonloppuna meille yöks ja käymää ekaa kertaa meidän uudessa kodissa. Niiden kanssa vietettiin siis viikonloppu ja en mä vieläkää mitään tajunnu tai osannu epäillä.
Mä kun menny suihkuu nii nää keskenään vielä sopinu viimeset järjestelyt.

Sunnuntaina mentii sushille päivällä ja sillä aikaa mun ystävät tullu meille ja järkänny täälä paikat kuntoo ja tarjoilut pöytää.
Ennen kotiin tuloa käytii nopee pyörähtää Koskarissa mun siskon kaa ja toi mies jäi autoo oottelee. Siinä vaihees vähä ihmettelin et miks se sinne jää ja siskon poikaystävä jäi näkemää kaveriaa.
Yritin et oltais käyty paris liikkees, mut sit mua hoputettii et mennää nyt. Siinäkin vähä ihmettelin, no ompa outoo ettei mun sisko haluu mennä mihkää vaatekaupoille. 

No mentiin siitä sitten autoon ja olevinaa normaalisti kotii.
Ihmettelin et miks nää ihmeellisesti virnuilee ku oltii hississä. 
Sitte päästii ovelle ja avattii ovi ni kerkisin vissiinkin sanoa et mitä ihmettä tääl on tai jtn vastaavaa ku koko kämppä oli ihan pimee mut näin jotain meijän sohvapöydällä.
Sitte toi mun mies vaa: Nonii heippa ja työns mut sisälle ja yhtäkkii syttyki valot ja mun ystävät ilmesty eteisee.
Olin ihan ihmeissäni et mitä täälä tapahtuu.
Kaikki vaa ryntäs mua halaamaa ja sano et nyt on vauva kutsut.
No siinä pääs muutama kyynel ja olin ihan häkellyksissä kyllä koko loppu illan ja niin ihmeissäni et miten nää on tän kaiken järkänny.

Kaikki ketä oli kutsuttu ei päässy paikalle, mut nekin ketkä tuli ni olin enemmän ku kiitollinen.
<3





Pöytä oli laitettu pinkiks, tottakai ja kunnon herkut ootti pöydässä.


Kaikkien lahjat ootti olkkarissa pöydällä.
Avasin siinä sitten kaikkien edessä lahjat, että kaikki näki mitä muut hommannu.
Täytyy kyllä sanoa, että aivan ihania lahjoja osanneet kyllä ostaa.

Olin niin liikuttunu koko tilanteesta. Eikä varmasti näillä raskaushormooneilla ainakaa helpommaks tehny.


Vaippakakku oli tosi upee. Harmi, kun en tarkempaa kuvaa siinä ottanu tai muutenkin noi pari kuvaa ainoat kuvat mitä edes siinä ihmetyksessä tajunnu ottaa.

Saatiin vaippoja iso kasa, hupullinen pyyhe, kynsisakset, hoito tuotteita, tutteja, tuttinauha, hiuspanta, tuttipullo, tommonen mihin voi painaa vauvan jalat tai kädet, bodeja, housut, sukat, tumput, turvakaukaloo koristeet, v.punaiset suloiset tossut, ääni kirja, uniriepu, Ainu-pupu, pehmopupu ja sitten sain vielä itselleni hemmottelu paketin mikä osa puuttuu kuvasta.

Aivan ihania lahjoja <3


Alkoi ainakin seuraava viikko hyvin, kun tommonen huippu lopetus oli sille viikolle<3 Jaksoin kyllä hymyillä varmaankin koko seuraavan viikon onnesta.


Onni on ihanat ihmiset ympärillä <3





<3A

2 kommenttia:

  1. Ihanaa et oot alkanu taas blogata ja onnea pikkuprinsessasta! :) onko sulla ig mistä vois kans seurata sua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :)) juu on mulla, sitäkään en puoleen vuoteen käyttäny ollenkaa, mut nyt taas aattelin et lisäilisin kuvia. Annabexo nimellä löytyy :)

      Poista