torstai 4. elokuuta 2016

Maailman huonoin bloggaaja minä..

Monet teistä varmasti sielä ihmettelee ja ärsyyntyy tähän mun ailahtelevaan ja hyvin vaihtelevaan postailuuni. Enkä ollenkaan ihmettele. 

Oon monesti ajatellut: "Tänään mä istahan koneelle ja viimein kirjotan blogia"
Toisin on sitten kuitenkin aina käynyt.
Kun tyttö on ollut päikkäreillä oon tehnyt koti hommia tai ihan vaan itsekin levännyt, kun taas mennyt nukkumaan olen lähinnä vain halunnut rentoutua.

Mun mielessä on myös pyörinyt paljon asioita tän blogin tiimoilta ja minkälaisia kuvia tänne tulen lisäämään. Haluanko laittaa oman lapseni kuvia ns. koko maailman nähtäväksi?
Tää maailma on niin täynnä sairaita ihmisiä ja mä en ikinä pysty mitenkään kontrolloimaan kuka ja minkälaiset ihmiset tätä blogia tulee avaamaan ja lukemaan. Kulkeutuuko mun laittamat kuvat jonnekkin aivan väärille sivustoille?
Kuitenkin sitten sielä on teitä ihania joita oikeasti kiinnostaisi mun jutut ja varmasti haluaisi nähdä myös mun lapseni kuvia.
Vaikeaa..

Jossain vaiheessa jo ahistuin ajatuksista niin paljon, että ajattelin ettei tää blogi oo enää sittenkään mua varten.
Toissa yönä valvottuani tukkoisen nenäni kanssa rupesin taas pohtimaan asiaa ja ajattelin, et emmä kuitenkaa oo vielä valmis tästä kokonaan luopumaan.
Päätin, että ainakin nyt alkuun julkaisen kuvat niin ettei lapsen kasvot näy.
Vaikka oisin maailman huonoin tässä, mitä sitten en mä tee tätä kuitenkaan loppujen lopuksi kuin itseni takia. Jokainen meistä elää ja tekee asioita elämässään vain itsensä takia.

En nyt kuitenkaan halua potea mitään huonoa omaatuntoa tai muuta, siitä että keskityn täysillä lapseeni ja hän on elämässäni tärkeintä.
Joten toivon, että ymmärrätte.

Poistin mun vanhasta instagramista kaikki kuvat, ja tein kokonaan uuden tunnuksen, joka on yksityinen. Vanhalla tunnuksella oli niin paljon mun kavereiden ja tuttujen lisäksi kaikkea ihme seuraajia, joten näin parhaaksi tehdä täysin uuden tilin jonne voin rauhassa laittaa kuvia pelkäämättä että kaikki ihme tyypit näkevät kuvia.
Tää some on nykyään niin pinnalla ja en edes halua tietää kuinka jotku sairaat ihmiset käyttää sitä hyväkseen.
Okei, nyt alan jo kuulostaa ehkä vähän mummoutuneelta, niinku M sanoo mulle monessakin asiassa et oon kunnon mummo nykyää ja mulla on äiti mode päällä. No niin onkin, olenhan mä vastuussa tosta pienestä ihmisestä ja siitä, että hän saa kaiken rakkauden ja huolenpidon!



Kuva on huhtikuulta, pieni rakas on n. 2 kk <3





<3A

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti jatkat bloggaamista vaikka haluasitkin sutata lapsen naaman kuvista! Olen jo pitkään seurannut sua ig ja tätä blogia ja harmitellut kun ei ole postauksia tullut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla et joku silti vielä jaksaa seurata vaikka tää näin huonoa päivittelyä multa ollutkin... :)

      Poista